720P
Son Üç Gün İzle - 3 Days to Kill
Dublaj

Son Üç Gün İzle - 3 Days to Kill

Aksiyon dolu bu film'de Kevin Costner seçkin bir hükümet ajanını canlandırıyor.Bir gün tedavisi olmayan bir hastalığa yakalandığını öğrenince, bu zorlu işinden ayrılıp kendisinden uzaklaşmış olan karısı ve kızıyla yakınlaşmaya karar verir.Ancak ona son bir görev karşılığında deneysel ve muhtemelen hayat kurtaran bir ilaç teklif edilir. Bu reddedemeyeceği bir tekliftir. Görev ise çok zordur.Dünyanın en acımasız teröristini yakalamaktır.Hızlıizlefilm iyi seyirler diler..
Filmin Diğer Adı:3 Days to Kill
Filmin IMDB Puanı:6.3
Filmin Yapım Yılı:2014
Filmin Türü:Aksiyon-Suç-Dram
Filmin Yönetmeni:McG
Filmin Senaristi:Adi Hasak,Luc Besson
Filmin Oyuncuları:Kevin Costner, Hailee Steinfeld, Connie Nielsen

 72083İZLENME

 0FAVORİ

 6.3İMDB

Detay
  Beğen
0
0
Son Üç Gün İzle - 3 Days to Kill 8.8 / 10 78 kullanıcı oyu.
PUAN : 8.8
  Yorum Alanı 29 Yorum Yapılmış
Misafir
Captcha
Avatar
Ziyaretçi
Saadet 25 Mart 2014, Salı
cok güzel bi film acaip korktum :)
Avatar
Ziyaretçi
Sas 08 Mayıs 2014, Perşembe
iyi fena değil
Avatar
Ziyaretçi
Komando5565 10 Mayıs 2014, Cumartesi
güzel flimdi aksıyon drama turunde,tavsıyemdır .admıne emeğinden dolayı tesekurler
Avatar
Ziyaretçi
Mustafa 10 Mayıs 2014, Cumartesi
Harika bir film.
Avatar
Ziyaretçi
Sehriban 11 Mayıs 2014, Pazar
Muhteşem bir filim.
Avatar
Ziyaretçi
Yener 13 Mayıs 2014, Salı
emeği geçenlere teşekkürler gerçekten çok güzeldi
Avatar
Ziyaretçi
Bg 13 Mayıs 2014, Salı
super bı fılm ve super bısıte baska bı sıteden ızlıyodum yarım yamalak fılm bıyerde kesılıyo falan sonra burayı buldum harıkasınız tadını cıkardm
Avatar
Ziyaretçi
Murat 14 Mayıs 2014, Çarşamba
filmler güzel ellerinize sağlık ama ses düzeyi çoook berbat
Avatar
Ziyaretçi
Miniangel 16 Mayıs 2014, Cuma
BENCE ÇOK GEREKLİ Bİ FİLM DEĞİL. KLASİĞİN DIŞINA ÇIKMAYA ÇALIŞMIŞ AMA TİPİK CIA İ ÖVEN ARADA MÜSLÜMANLARI AŞAĞILAYAN AMERİKAN FİLMİ. MİTHAT YILMAZ DİYE TÜRK KARAKTER VAR. ROL İCABI HERZAMANKİ GİBİ ADAM DEĞİL... FALAN FİLAN. AMA HAKKINI VEREYİM SİTE 10 NUMARA 5 YILDIZ.
Avatar
Ziyaretçi
Klasmen 21 Mayıs 2014, Çarşamba
güzel filim macera aksiyon duygusal hepsi birarada izlemeye değer
Avatar
Ziyaretçi
Levent 31 Mayıs 2014, Cumartesi
film mükemmelliğin ötesinde. aile bağı olan bir filmin her saniyesinde aksiyon olması ve bu aksiyonlarında kalitenin doruğunda olması bulunması zor. kesinlikle izlenmesi gereken bir film
Avatar
Ziyaretçi
Akın 01 Temmuz 2014, Salı
bu adamın filmlerine bayılıyorum.Yine mükemmel bir film sonuna kadar izlemenizi tavsiye ederim.Süper aileye bağlı bir film.
Avatar
Ziyaretçi
Derya 14 Temmuz 2014, Pazartesi
bi de izleyebilseydimm
Avatar
Ziyaretçi
Furkan 19 Ağustos 2014, Salı

keşke birde seyrede bilseydik
Avatar
Ziyaretçi
Erdoğan 28 Kasım 2014, Cuma
Güzel film elinize sağlık ancak dublaj sorunlu.
Avatar
Ziyaretçi
Mehmet 28 Kasım 2014, Cuma
Film güzel ama dublaj tam bir felaket
Avatar
Ziyaretçi
Arda 02 Aralık 2014, Salı
DUBLAJ BERBAT ZAMAN KAYBETMEYIN
Avatar
Ziyaretçi
Sinan Ekinci 05 Aralık 2014, Cuma
eğer ingilizce biliyorsanız süper bir flim çünkü berbat montaj yarı türkçe yarı ingilizce :)
Avatar
Ziyaretçi
Derman 14 Aralık 2014, Pazar
süper ve anlamlı bir filim tşkler
Avatar
Ziyaretçi
Gexgin 15 Aralık 2014, Pazartesi
Film güzel ama dublaj tam bir felaket...admin dublajı düzeltme imkanın varmı???paylaşım ve emeğin için teşekkürler bro..
Avatar
Ziyaretçi
Protel 17 Aralık 2014, Çarşamba
süper ve anlamlı bir filim
Avatar
Ziyaretçi
Protlemedya 17 Aralık 2014, Çarşamba
süper ve anlamlı bir filim
Avatar
Ziyaretçi
Adınız 22 Aralık 2014, Pazartesi
SÜPER FİLM
Avatar
Ziyaretçi
Asım 02 Ocak 2015, Cuma
dublajın mahfettiiği güzel bi film
Avatar
Ziyaretçi
Derya 02 Ocak 2015, Cuma
fena degil
Avatar
Ziyaretçi
Hasan 03 Şubat 2015, Salı
güzel bir film izlenmeye deger
Avatar
Ziyaretçi
Bekır 08 Şubat 2015, Pazar
idare eder
Avatar
Ziyaretçi
Nükredit 21 Aralık 2015, Pazartesi
Film Mükemmel Fakat İngilizce Bilmiyorsanız İzlemeyin Dublaj Berbat Filmin Yarıdan Fazlası İngilizce
Avatar
Ziyaretçi
Filiz 16 Mart 2016, Çarşamba
süper bi film
  Benzer Filmler
720P
2012 Buzul Çağı İzle Türkçe Dublaj Tek Parça Full HD
2012 Buzul Çağı İzle Türkçe Dublaj Tek Parça Full HD
Yıl 2012.... İzlanda’da meydana gelen volkanik patlama sonucu buz kütleleri harekete geçer.Kuzey Amerika’ya doğru savrulan Buzullar insanlık için tehdit yaratmaktadır.Hızlıiz...
  •   Tür : Aksiyon Filmleri
  •   İzlenme: 70995
  •   4
      1
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb2.3
Dublaj
720P
Son Samuray İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD Full Film The Last Samurai
Son Samuray İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD Full Film The Last Samurai
Yüzbaşı Woodrow Algren, 1870 li yıllarda Winchester silahlarının sözcüsü sıfatıyla Japonya'yı ziyarete gider.Görevi İmparator Meiji'nin askerlerini eğitmek ve silahlarının tanıtımını yapmaktır. Meiji'n...
  •   Tür : Aksiyon Filmleri
  •   İzlenme: 487870
  •   1
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb7.8
Dublaj
720P
İntikam Ateşi Türkçe Dublaj Tek Parça Full İzle  A Man Apart
İntikam Ateşi Türkçe Dublaj Tek Parça Full İzle A Man Apart
Sokaktaki sert taktikleri yüzünden 'silahşörler' takma adıyla anılan iki polis Sean Vetter (Vin Diesel) ve ortağı Demetrius Hicks (Larenz Tate) Birleşik Devletler-Meksika sınırı ...
  •   Tür : Aksiyon Filmleri
  •   İzlenme: 49489
  •   0
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb5.9
Dublaj
720P
Kibarca Öldürmek İzle Full HD Türkçe Dublaj Tek Parça  Killing Them Softly
Kibarca Öldürmek İzle Full HD Türkçe Dublaj Tek Parça Killing Them Softly
Filmin Diğer Adı:Killing Them Softly Filmin IMDB Puanı:6.7Filmin Yapım Yılı – Ülke :2012 - ABDFilmin Türü: Suç | Dram | GerilimFilmin Yönetmeni:Andrew Dominik Filmin Senarist...
  •   Tür : Aksiyon Filmleri
  •   İzlenme: 32620
  •   0
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb6.7
Dublaj