720P
Hızlı ve Öfkeli 6 İzle Türkçe Dublaj Full Tek Parça
Dublaj

Hızlı ve Öfkeli 6 İzle Türkçe Dublaj Full Tek Parça

Dom ve Brian’ın Rio soygunu oldukça kilit bir ismin çetesini çökertip, ekibe 100 milyon dolar kazandırdığından beri, paraya para demeyen kahramanlarımız dünyanın tadını çıkartıyordu. Fakat bir yandan da eve dönmek ve kaçmadan, saklanmadan yaşamak arzusu içlerini kemiriyordu. Ne kadar çok paraları olsa da, aileden ve yuvadan uzak hayat bir süre sonra zor gelir.
Bu arada Hobbs dünyada 12 ülkeye yayılmış bir organizasyonu araştırmaya başlar. Bu örgüt her biri birer ölüm makinası olan paralı askerlerden oluşmaktadır başındaysa Letty adında acımasız ve eski bir asker yer almaktadır. Adamlarla kapışmanın tek yolu onları kendi seviyelerine çekmektir.

Hobbs, Dom’a takımını Londra’da yeniden toplamasını teklif eder, karşılığındaysa haklarındaki tüm dava dosyaları ve suçlamalar düşürülüp eve geri dönmeyi, ailelerine kavuşmayı vaat eder.Hızlıseyretizle.net iyi seyirler diler..
Filmin Diğer Adı:Fast and the Furious 6
Filmin IMDB Puanı:7.8
Filmin Yapım Yılı:2013
Filmin Türü:Aksiyon-Suç-Gerilim
Filmin Yönetmeni:Justin Lin
Filmin Senaristi:Chris Morgan,Gary Scott Thompson
Filmin Oyuncuları:Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson
Süre:130 Dakika

 250513İZLENME

 0FAVORİ

 7.8İMDB

Detay
  Beğen
0
0
Hızlı ve Öfkeli 6 İzle Türkçe Dublaj Full Tek Parça 9.0 / 10 815 kullanıcı oyu.
PUAN : 9.0
  Yorum Alanı 114 Yorum Yapılmış
Misafir
Captcha
Avatar
Ziyaretçi
Namiq 28 Mayıs 2013, Salı
Cok guzel Bir film . turkce Dublaj yokmu ?
Avatar
Ziyaretçi
Ozkan 28 Mayıs 2013, Salı
en cok izledigim filimlerden turkce si ne zaman ckcak
Avatar
Ziyaretçi
Ercüment 28 Mayıs 2013, Salı
acaba bu filmi seriye mi bağladılar ? filmin sonu öyle gösterir gibi. anlamadığım bu filme 7.8 vermişler , deli bunlarya bence on numara bu filme ne denir ki, benden 9.10 sinama çekimi olduğu halde mükemmel di. türkçe dublajını bekliyoruz. admin elinize sağlık
Avatar
Ziyaretçi
Orhan 28 Mayıs 2013, Salı
arkadaslar fılm hd dıyıl ızlemeye deymez admın onu ayrlarsan cok sevınırım
Avatar
Ziyaretçi
Kartal 28 Mayıs 2013, Salı
10x10 helal size sanada admin site süper
Avatar
Ziyaretçi
Yunus 29 Mayıs 2013, Çarşamba
mükemmel bir film admin rica etsem türkçe dublaj ini çıkarırmısınız
Avatar
Ziyaretçi
Akil Herif 29 Mayıs 2013, Çarşamba
iki gün önce çıkan filmde türkçe dublaj soruyonuz. allah size akıl fikir versin. turkce dublajı sinema gidip izleyebilirsin
Avatar
Ziyaretçi
Apo 30 Mayıs 2013, Perşembe
çok güzel bir film hastasıyım hızlı ve öfkelinin
Avatar
Ziyaretçi
Alican Kılıç 30 Mayıs 2013, Perşembe
mükemmel ötesi süperrrrrr
Avatar
Ziyaretçi
Fehmi 03 Haziran 2013, Pazartesi
güzel film ama fazlbirşey beklemeyin 10/6.emeğinize sağlık.güzel site filmler hızlı açılıyor
Avatar
Ziyaretçi
R?sul 07 Haziran 2013, Cuma
Çok güzel bi film bu.
Avatar
Ziyaretçi
Ahmet 07 Haziran 2013, Cuma
yavaş açılıyor
umarım güzeldir
Avatar
Ziyaretçi
Ömer 12 Haziran 2013, Çarşamba
çok güzel bir film ama donmasa daha çok güzel
Avatar
Ziyaretçi
Emre 12 Haziran 2013, Çarşamba
kardesim donuyo korsan cekim ve kalıtesiz ama yinde bu siteyi seviom dşe r fşlimlerde sıkıntı yok
Avatar
Ziyaretçi
Gürkan 13 Haziran 2013, Perşembe
evet Türkçe dublaj isteyenler için admin arkadaşlarını toplayıp seslendirme yapıp siteye yükleyecekmiş :) yahu biraz düşünerek istekte bulunalım lütfen:) amacım bozmakta değil ama çok mantıksız ya
Avatar
Ziyaretçi
Yahyah 15 Haziran 2013, Cumartesi
guzelbegendim laa
Avatar
Ziyaretçi
Serkan 16 Haziran 2013, Pazar
çok ey yalandan yorum yaptım
Avatar
Ziyaretçi
Alp 23 Haziran 2013, Pazar
süper bi film ellerinize sağlık
Avatar
Ziyaretçi
Yakup 25 Haziran 2013, Salı
her zaman ki gibi cok muhteşem yaa
Avatar
Ziyaretçi
Snr 26 Haziran 2013, Çarşamba
admin jason statham son sahnesinde oynuyormuş bu yukledğinizde yok..bu sahne kesilir mi yahuu..yekrar son partı yuklesnzde jason görsek..
Avatar
Ziyaretçi
Samet 04 Temmuz 2013, Perşembe
admin şu donmaya bi çözüm bul çok donuyo
Avatar
Ziyaretçi
Admin 04 Temmuz 2013, Perşembe
samet donmaması gerekıyor ben de ızledım hıc sıkıntı yasamadım
Avatar
Ziyaretçi
Adem Kerem 04 Temmuz 2013, Perşembe
filim güzelde türkçe deyil ya o biraz kötü
Avatar
Ziyaretçi
Samır 04 Temmuz 2013, Perşembe
supeer filmdi
Avatar
Ziyaretçi
Samet 04 Temmuz 2013, Perşembe
tek diyceğim müthiş bi filmdi zaten sinemada izlemişdim ama bu filmin 7. serisi gelmiş geçmiş en iyi yapım olcak şimdiden söyliyim 7.de devler gelio abi ya yehu
Avatar
Ziyaretçi
Tahsin 04 Temmuz 2013, Perşembe
harika bi film teşekkürler
Avatar
Ziyaretçi
Lordsedat 04 Temmuz 2013, Perşembe
Hrikasınız, işte bu ya, daha önce verdiğiniz sinema çekimine bin basar..
Avatar
Ziyaretçi
Raşit 04 Temmuz 2013, Perşembe
zevkle seyrettim teşekkürler
Avatar
Ziyaretçi
Ayhan 05 Temmuz 2013, Cuma
gercekten harika bi film
Avatar
Ziyaretçi
Qwe 05 Temmuz 2013, Cuma
abi ya be zaman tr dublaj olcak
Avatar
Ziyaretçi
Ersin 06 Temmuz 2013, Cumartesi
süper film teşekkürler
Avatar
Ziyaretçi
Fatih 07 Temmuz 2013, Pazar
Arkadaslar Film 7 si cıkıcaktır bılgınız olsun !!! fılımın donma sebebı ınternetten yada pcden kaynaklanır bılgınıze !!!
Avatar
Ziyaretçi
Cüneyt 07 Temmuz 2013, Pazar
işte bu ya benim adamımda geldi jason statman hızlı ve öfkeli 7 de olack :)
Avatar
Ziyaretçi
Mehmet Öz 07 Temmuz 2013, Pazar
süpersiniz hızlı seyret ekibi ilk kez girdim sayfanıza... çok mükemmel hizmet
Avatar
Ziyaretçi
Ufum 11 Temmuz 2013, Perşembe
Bu flim bir harika arkadaşlar
Avatar
Ziyaretçi
Erdem 14 Temmuz 2013, Pazar
Super harika olagan ustu paylasim
Avatar
Ziyaretçi
Hamdikan 16 Temmuz 2013, Salı
söylenecek söz yok.seriler birbirini aratmıyor.müthiş oyuncularda olunca süper bişey ortaya çıkıyor.tşk.hızlı seyret.
Avatar
Ziyaretçi
Halil Ibrahim Güneş 18 Temmuz 2013, Perşembe
part 4 muhteşem dom'la Letty sahnesı :)
Avatar
Ziyaretçi
Asdasdasd 21 Temmuz 2013, Pazar
Güzel film güzel Bir site ben bu siteyi seviyorum
Avatar
Ziyaretçi
Musa 24 Temmuz 2013, Çarşamba
Guzelll
Ellere saglik
Avatar
Ziyaretçi
Necati 27 Temmuz 2013, Cumartesi
bunun türkcçe ne zaman cıkacaK alt yazısız
Avatar
Ziyaretçi
Pepe 04 Ağustos 2013, Pazar
güzel. :)) seririnin en iyisi benceee
Avatar
Ziyaretçi
Bulent 22 Ağustos 2013, Perşembe
bu fılmı yayınladıgınız ıcın tsk edıyorum sorunsuz seyrettım tum ekıbe tsk ayrıca fılım super
Avatar
Ziyaretçi
Okan 23 Ağustos 2013, Cuma
film guzel ama sıtede cok abuk subuk reklam vvar cok sacma gereksız ısler bole sıtelerç..
Avatar
Ziyaretçi
Fikret Hakan 06 Eylül 2013, Cuma
filz zaten harika bide hd olunca görüntü kalitesi süper yani çok güzel bi site bundan sonra hep burdan izleyeceğim
Avatar
Ziyaretçi
Hazan 20 Eylül 2013, Cuma
hangi siteye baktıysam hepsinde ses kayması var ya
Avatar
Ziyaretçi
Alico 20 Eylül 2013, Cuma
filme puanım cok iyi ama siz nasıl film bakıyorsunuz
ben anlamıyorum sesleri duymuyormusunuz seslendirmede problem var cok büyük ya ilk çnce konuşuluyor sonra yapılıyor lütfen herkezin emeğine saygımız var ama l,tfen sizd iyi yapın ok.
Avatar
Ziyaretçi
Sadiye 20 Eylül 2013, Cuma
Guzel izlersem66
Avatar
Ziyaretçi
Dogan 20 Eylül 2013, Cuma
Cok güzel bir site gercekten
Avatar
Ziyaretçi
Tolga 20 Eylül 2013, Cuma
yaa filim cok güzelde izliyemedim cok donuyor önceden böyle dildi elinize emeginize saglık tesekürler
Avatar
Ziyaretçi
Admin 20 Eylül 2013, Cuma
Arkadaslar donma aksam yogunlugundan kaynaklanıyor.Ses kayması bır ıkı gune duzgun convertlısı cıkar duzeltırız.Bızden kaynaklanmıyor ses kayması fılmle alakalı bır durum
Avatar
Ziyaretçi
Emrah 20 Eylül 2013, Cuma
filimin seslendirmesinde kayma var ne zaman düzeltirsiniz acaba...
Avatar
Ziyaretçi
Sadri 21 Eylül 2013, Cumartesi
harikaydı emeğinize sağlık.
Avatar
Ziyaretçi
Fikret 21 Eylül 2013, Cumartesi
ses senkronize değil
Avatar
Ziyaretçi
Motador 21 Eylül 2013, Cumartesi
arkadaşlar site güzel donma varsa tek part tek part izleyemenizi tercih ederim . Tskler hızlı seyretizle.net SİNEM SENİ SEVİYORUM <3<3<3 plaka11
Avatar
Ziyaretçi
Mehmet 21 Eylül 2013, Cumartesi
cok gereksiz reklam var ve kasıyor ekranı haberiniz olsun
Avatar
Ziyaretçi
Sivaslısevgimelegi 21 Eylül 2013, Cumartesi
Ya türkce dublajla görüntü uymamıs arasında en az 1 dk fark var yakısmadı bu siteye
Avatar
Ziyaretçi
Halime 21 Eylül 2013, Cumartesi
ses ilerden gıdıyo flım gerıden gelıyo guzelım flımı ızleyemdım bu ses yuzunden ..
Avatar
Ziyaretçi
Ayhan 21 Eylül 2013, Cumartesi
cok guzeldi insallah 7 ci bolumu de cikar
Avatar
Ziyaretçi
Saqri 22 Eylül 2013, Pazar
qüzeLd! Türkçe DublajN Bu Kadar GecikTirilmesi Yanlış...
BiRdaK! SefeRe daha SeRi OLurSa İY! 0lur.
Avatar
Ziyaretçi
Murooo 22 Eylül 2013, Pazar
çok güzel aksiyon bolll izlenmeye değer bir film
Avatar
Ziyaretçi
Anıl 22 Eylül 2013, Pazar
Çok harika bir film tek kelime ile.
Avatar
Ziyaretçi
Sercan 23 Eylül 2013, Pazartesi
7 . bölüm belli intikam
Avatar
Ziyaretçi
Ismail 23 Eylül 2013, Pazartesi
güzel demek yetersiz kalır ancak seslendrmeler hoşuma gitmedi daha önceki 1.2.3.4.5 serilerindeki gbi degil, bunun dışında Jason Statham filme dahil oldu bu 7 ninde haberçisi galiba buyuk bi heyecanla bekliyoruz emeği gecen butun herkezin ellerine saglık tesekkr edrz
Avatar
Ziyaretçi
Melih 24 Eylül 2013, Salı
çok güzel film
Avatar
Ziyaretçi
Onur Turgut 25 Eylül 2013, Çarşamba
hos guze hareketli heyecanli arzulu atesli
Avatar
Ziyaretçi
Tahsin 26 Eylül 2013, Perşembe
Super cok heycan verici
Avatar
Ziyaretçi
Emre 26 Eylül 2013, Perşembe
Şahane :-) :-)
Avatar
Ziyaretçi
Batuhan 26 Eylül 2013, Perşembe
Şahane :) hemde çok Şahane
Avatar
Ziyaretçi
Şener 28 Eylül 2013, Cumartesi
çok güzel
film
Avatar
Ziyaretçi
Samet 28 Eylül 2013, Cumartesi
SAOLUN BE SAYENİZDE TÜRKÇE DUBLAJINI BULDUM
Avatar
Ziyaretçi
Anlamadım? 05 Ekim 2013, Cumartesi
arkadaşlar kesinlikkle süper izleyin derim.
Avatar
Ziyaretçi
Kadir 20 Ekim 2013, Pazar
on numara beş yıldız misaali !! :D
Avatar
Ziyaretçi
Fikri 24 Ekim 2013, Perşembe
Cook qüzel sitemiş film zaten qüzel ;)
Avatar
Ziyaretçi
Fatma 13 Kasım 2013, Çarşamba
çok güzeldi izlediğim en güzel film di
Avatar
Ziyaretçi
Özcan 17 Kasım 2013, Pazar
iyiydi ama 5ten iyi değildi.kolay gelsin.
Avatar
Ziyaretçi
Ali 17 Kasım 2013, Pazar
süper olmuş
Avatar
Ziyaretçi
Hikmet 25 Kasım 2013, Pazartesi
bir hızlı ve öfkeli hayranı olarak filminiz için kopuyorum 7 sini çok yakın bir zamanda bekliyor ve Şhanın ölümü kötü oldu arkadaşlar bir an önce 7sini çıkarın hızlı ve öfkeli hayranları...
Avatar
Ziyaretçi
Ozan 17 Aralık 2013, Salı
co guzel basınız saolsun
Avatar
Ziyaretçi
Fast 22 Aralık 2013, Pazar
bu site çok güzel
Avatar
Ziyaretçi
Özgür 28 Aralık 2013, Cumartesi
çok güzel bi seri ve çok güzel bir bölüm olmuş
Avatar
Ziyaretçi
Cavid 03 Ocak 2014, Cuma
guzle bi film syretmeniz iyi olur
Avatar
Ziyaretçi
Berkay 03 Ocak 2014, Cuma
bu filmde benim en sevdiğim adam lardan birisi var şu anda hastanede komada
Avatar
Ziyaretçi
Ruki 05 Ocak 2014, Pazar
İyi
Gölgelikte hukuk. Jun
Avatar
Ziyaretçi
Dogan 14 Ocak 2014, Salı
Flim super abi. izlenmeye fazlasi ile deger.
Avatar
Ziyaretçi
Vusal 20 Şubat 2014, Perşembe
ben sizin filmin hayraniyim lutfen 7 ci bolmunude cikartin
Avatar
Ziyaretçi
Hızlı Ve Yavas 6 15 Mart 2014, Cumartesi
FİLİMİN HER HANESİYLE SÜPER İZLEMELISINIZ İLLE İZLE İZLE İZLE İZLE
Avatar
Ziyaretçi
Burcu 17 Mart 2014, Pazartesi
film çok güzeldi.
Avatar
Ziyaretçi
Kenan 26 Mart 2014, Çarşamba
süper film çok beyendim
Avatar
Ziyaretçi
Samet 11 Nisan 2014, Cuma
güzel filimmiş
Avatar
Ziyaretçi
Tolgahan 13 Nisan 2014, Pazar
güzel bayıldım
Avatar
Ziyaretçi
Krasi 18 Nisan 2014, Cuma
Cok iyiii acik casi muhtesem
Avatar
Ziyaretçi
Yorgun Emekli 20 Nisan 2014, Pazar
TEK KELİME İLE MUHTESEM SEYRETMENİZİ TAVSİYE EDERİM EMEGİ GECENLERE TEŞEKÜRLER.
Avatar
Ziyaretçi
Serhat.qlr 02 Mayıs 2014, Cuma
Tüm ßöLum Leri İzLeDiM Ama Yeni Bir Adam Geldi
Avatar
Ziyaretçi
Tahsin Demir 25 Mayıs 2014, Pazar
dehşşşettt güzeldi :=)

Avatar
Ziyaretçi
Hakan 21 Haziran 2014, Cumartesi
gercekten bayılıyorum bu filmin serisine
Avatar
Ziyaretçi
Berkay 27 Haziran 2014, Cuma
çoook donuyor
Avatar
Ziyaretçi
Yalcın 14 Aralık 2014, Pazar
supeerrr abi müthiss
Avatar
Ziyaretçi
Hasan 19 Ocak 2015, Pazartesi
guzel filim
Avatar
Ziyaretçi
Mahmut 29 Ocak 2015, Perşembe
süper müthiş
Avatar
Ziyaretçi
Mertcan 31 Mart 2015, Salı
güzel ama ses çok az
Avatar
Ziyaretçi
Mertcan 02 Nisan 2015, Perşembe
güzel sesler düzeldi
Avatar
Ziyaretçi
Yunus 03 Nisan 2015, Cuma
söylemek gerekirse abi süper ya sonda ki müziği dinleyin
Avatar
Ziyaretçi
Hhjkl 08 Nisan 2015, Çarşamba
fenaa çok küzel ama kasıyo

Avatar
Ziyaretçi
Salim 22 Nisan 2015, Çarşamba
bu ne lan kasıp duruyo film izliyemiyom..
Avatar
Ziyaretçi
Üzeyir 07 Haziran 2015, Pazar
en sevdiğim film
Avatar
Ziyaretçi
Sjsjsjsjsjsjs 12 Haziran 2015, Cuma
abi mükemmel 7 çıktı ilk gün sinamasına gittim 8 çıksın o nada gitçem
Avatar
Ziyaretçi
Valan 17 Haziran 2015, Çarşamba
GUZEL
BİR FİLMDİ BENCE
Avatar
Ziyaretçi
Müjgan 23 Haziran 2015, Salı
güzel
Avatar
Ziyaretçi
Berbat 08 Temmuz 2015, Çarşamba
ya ses kesiliyo ya da donuyo berbat
Avatar
Ziyaretçi
Cemil 20 Aralık 2015, Pazar
süper bir filim ome gat dehşet
Avatar
Ziyaretçi
İndiricim.net 06 Şubat 2016, Cumartesi
Film tek kelimeyle müthiş tek bir sorunu var.Daha fazla aksiyon eklenmeli.Herkese İyi Seyirler !
Avatar
Ziyaretçi
Hüseyin Hüyüklü 19 Nisan 2016, Salı
ÇOK GÜZEL BİR FİLM
YENİSİNİ BEKLERİM
Avatar
Ziyaretçi
Volkan 21 Temmuz 2016, Perşembe
Ben filme gittim zaten artı filmde kalite düşük 360 da izlesem bile
  Benzer Filmler
720P
Gece Yarısı Avı İzle - Tek Parça Full HD Türkçe Dublaj
Gece Yarısı Avı İzle - Tek Parça Full HD Türkçe Dublaj
Geceyarısı Avı: Midnight Run izle – Midnight Run film izle – Midnight Run full izleYapım: 1988 – ABDTür: Aksiyon, Komedi, Macera, SuçSüre: 126 dakikaYönetmen: Martin BrestOyuncular:...
  •   Tür : Aksiyon Filmleri
  •   İzlenme: 4318
  •   0
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb0.0
Dublaj
720P
Taksi 2 İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD Full Film  Taxi 2
Taksi 2 İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD Full Film Taxi 2
Marsiyla’ da taksicilik yapan Daniel, bir Japon bakana şehri gezdirmekle görevlendirilir. Fakat gezi sırasında kontrolden çıkan olaylar, onun polisle işbirliği yaparak bir Japon yakuza &ccedi...
  •   Tür : Aksiyon Filmleri
  •   İzlenme: 306995
  •   1
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb6.3
Dublaj
720P
Sherlock Holmes Türkçe Dublaj İzle Tek Parça Full HD Film
Sherlock Holmes Türkçe Dublaj İzle Tek Parça Full HD Film
Robert Downey Jr. (Sherlock Holmes) , Jude Law (Dr. John Watson) , Rachel McAdams (Irene Adler) , Mark Strong (Lord Blackwood) Arthur Conan Doyle’un dünyaca ünlü karakteri Sherlock Holmes’ün dinamik yeni uyar...
  •   Tür : Aksiyon Filmleri
  •   İzlenme: 36907
  •   0
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb0.0
Dublaj
720P
Kaçış Yok Full İzle - No Escape 2015
Kaçış Yok Full İzle - No Escape 2015
Amerikalı bir çift,ülkerinden çok uzakda yeni bir ev satın alırlar.Yeni evlerinde yaşamanın heyecanı içindeyken birden yaşadıkları ülkede asker darbe yaşan&#...
  •   Tür : Aksiyon Filmleri
  •   İzlenme: 10780
  •   0
      0
  •   Vizyon : 2015
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb6.9
Dublaj