720P
Dehşet Kapanı Full İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD The Cabin in The Woods
Dublaj

Dehşet Kapanı Full İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD The Cabin in The Woods

Drew Goddard'ın yönettiği ''Dehşet Kapanı'' (The Cabin in the Woods) beş arkadaşın ormanda bir kır evine gitmeleriyle yaşanan kötü olaylara ilişkin klasik bir korku filmi gibi başlıyor.

Ancak her tarafın kan gölüne dönmesinin ardından gençler geleneksel korku filmi tepkileri vermeye başlayınca, kontrol odasındaki bir grup teknisyen, korkan gençlerin her hareketini takip ediyor, hatta hareketlerine yön veriyor. Film bu aşamadan sonra hayal gücü ve ince mizah harmanından oluşan bir macerada korku filmi geleneklerini alt üst ediyor.

Filmin başrollerini Chris Hemsworth, Kristen Connolly, Anna Hutchison, Fran Kranz, Jesse Williams, Richard Jenkins ve Bradley Whitford paylaşıyor

 119240İZLENME

 0FAVORİ

 7.3İMDB

Detay
  Beğen
0
0
Dehşet Kapanı Full İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD The Cabin in The Woods 9.0 / 10 235 kullanıcı oyu.
PUAN : 9.0
  Yorum Alanı 44 Yorum Yapılmış
Misafir
Captcha
Avatar
Ziyaretçi
nida 24 Haziran 2012, Pazar
enteresan bir filmdi sonunda herkezın olmesıde ayrı bır zewk ama igrenç yonu ve yaptıgı deneyi daha guzel bır sekılde yansıtılabılrdi.
Avatar
Ziyaretçi
kahan 08 Eylül 2017, Cuma
herkesin öldüğünü söyleyerek filmin içine ettin tşk ederim Malsın
Avatar
Ziyaretçi
mehmet 19 Ekim 2012, Cuma
film bnce çok saçma bişey bitişi hep saçmaa zaman kaybııı
Avatar
Ziyaretçi
zeynep 20 Ekim 2012, Cumartesi
film hakkatten saçma ben yorumu görmemiştim görseydim asla izlemezdim berbat ötesiii igrenç
Avatar
Ziyaretçi
patlıcan 20 Ekim 2012, Cumartesi
izlemek için çok emek sarfettik partlardaki sıkıntıdan dolayı ama izlenebilir oranı yüksek bir film tavsiye ederim :)
Avatar
Ziyaretçi
tekin 20 Ekim 2012, Cumartesi
şu ana kadar yapılmış olupta benim izlediğim ( hatırı sayılır sayıda film izlemişimdir) en saçma konusu olan film buydu! İzleyip zaman kaybetmeyin bence.
Avatar
Ziyaretçi
wwleon 20 Ekim 2012, Cumartesi
ya arkadşlar bırakın sacma felan film işde güzel gerilim haycan dolu bir film işde izyen pişman olmaz .....
Avatar
Ziyaretçi
misafir 20 Ekim 2012, Cumartesi
mukenmel bir filim
Avatar
Ziyaretçi
Ülviye 20 Ekim 2012, Cumartesi
Lan bu kadar vasat bu kadar iğernç bir film yoktur ya 1. yaşındaki çocuk bile ezlemez neymiş kötü iblis tanrısı. Sonu ayrı bi saçma. İzlemeyin.
Avatar
Ziyaretçi
misafir 30 Ekim 2012, Salı
harika bir film
Avatar
Ziyaretçi
irem 16 Kasım 2012, Cuma
filim çok güzeldi harikaaaa
Avatar
Ziyaretçi
Adınız... 20 Kasım 2012, Salı
macera olarak iyi
Avatar
Ziyaretçi
Alejendro 07 Aralık 2012, Cuma
güzel hatta mükkemmel bayıldım
Avatar
Ziyaretçi
Safa 31 Ocak 2013, Perşembe
çok kötü ve korku
Avatar
Ziyaretçi
Kaan Ali 03 Şubat 2013, Pazar
Film Super İzlenmeye Deyer Zaman Kaybı deil [lol mt2 wolfteam oynıcanıza izleyin]
Avatar
Ziyaretçi
Ela Yağmur 05 Nisan 2013, Cuma
dünyanın en saçma ve en iğrenç filimi
Avatar
Ziyaretçi
Serso 15 Nisan 2013, Pazartesi
bence mide bulandırıcı
Avatar
Ziyaretçi
Yiğit 25 Ağustos 2013, Pazar
film ilgi çekici ama çok saçma abartılmış bir halde
Avatar
Ziyaretçi
Tunç 25 Eylül 2013, Çarşamba
çok kötü saçma bir film
Avatar
Ziyaretçi
Berfin Ipek 28 Eylül 2013, Cumartesi
FLM süperdi ben bu flmi hergün izliyorum süperdi özelliklede o kızla oğlanın kurtulması inanılmazdı ve ben bu sahneyi çookk beğendim saçma felan değil süper mide bulandırıcıda değil
Avatar
Ziyaretçi
Salih 23 Ekim 2013, Çarşamba
bence başlangıcıyla sonu bırbrını tutmadı.korkunç deyıldı.sonunu da beyenmedım.ama boş zamnda izlenmeye deyer..
Avatar
Ziyaretçi
Nesli 23 Aralık 2013, Pazartesi
hayatımda böyle saçma bir film görmedimmm
Avatar
Ziyaretçi
Hüsamettin 28 Ocak 2014, Salı
İdare eder. sonunu begenmedım bi da para verirsenız butun serılerını zizelri mq
Avatar
Ziyaretçi
Emrah Kural 18 Şubat 2014, Salı
idare eder cokta kötü deil izlenir
Avatar
Ziyaretçi
Figen 19 Şubat 2014, Çarşamba
korku çorbası olmuş.
Avatar
Ziyaretçi
Fariq 22 Mart 2014, Cumartesi
BU NE FILIM ALLAH 1R DIR INSANLARIN KAFALARYLA OYNAMAYIN LAN BERBAT FILM
Avatar
Ziyaretçi
Cemre Köse 03 Mayıs 2014, Cumartesi
ben çok beğendim korkutucu değildi ama güzeldi.
Avatar
Ziyaretçi
Irem 10 Mayıs 2014, Cumartesi
saçmaydı ama güzeldii
Avatar
Ziyaretçi
Abdullah 11 Mayıs 2014, Pazar
berbat ve üzeri flim kesinlikle izlemeyin sacma salkça
Avatar
Ziyaretçi
Ceren 12 Haziran 2014, Perşembe
berbat saçma görüntü berbat herşey kötü :D
Avatar
Ziyaretçi
Hilal 23 Haziran 2014, Pazartesi
Sonu kötü bitmişti . Gereksiz çok fazla şey vardı lakin senaryosu çok güzel olmuş sadece son kısmında bir düzeltme yapılırsa gerçekten süper bir film olurmuş ama bence yinede güzeldi. Fariq kardeşim evet ALLAH 1'dir . Tartışılamaz bu ama bu filmler zaten bilim - kurgu . Gerçekte zombi gördün mü ? Ben görmedim . Film bundan bahsetmiyordu zaten . Neyse kısaca bence izlenmeye hem değer hem de değmeyen bir film . Ama boş zamanda patlamış mısırla güzel olabilecek kalitedee :)
Avatar
Ziyaretçi
Nilan 07 Ağustos 2014, Perşembe
puan olarak eksi vermek isterdim ama yoktu ben bu filmi izlerken geçirdiğim boş zaman için tevbe etmeye ve namaz kılmaya gidiyorum ALLAH AFFETSİN
Avatar
Ziyaretçi
Alper 10 Ağustos 2014, Pazar
Sonu hiç olmamış
Avatar
Ziyaretçi
Burak 15 Ağustos 2014, Cuma
güzel diyip de insanların bosuna ızlemesıne sebep olmayın yemın ederım hayatım boyunca ızledıgım en ıgrenc fılmlerden bırı ..bır bılım kurgu olarak fılme bakcak olursak ıdare eder dıyebılırım eger buna bı gerılım veya korku dıceksek berbat otesı soylıcek kelıme dahı bulamıyorum senarist gunlerce oturmus kıcından uydurmus da uydurmuş
Avatar
Ziyaretçi
Murat 22 Ağustos 2014, Cuma
bir film ancak bu kadar iğrenç saçma olabilir kesinlikle daha fazla olamaz.
Avatar
Ziyaretçi
mehmet 21 Nisan 2015, Salı
Yonetmen degisik bisey yapmaya kalkmis ya tutarsa diye herhalde tutmamis bide tavsiye ile izledim
Izlemeye degmez bence
Avatar
Ziyaretçi
Turan 25 Nisan 2015, Cumartesi
Sadece vakit kaybı.! hatta boş vaktiniz varsa bilee harcamayın , başka bir iş bulun. Efekti şusu busu her filimde nasılsa kabaca öyle... yani herhangi bir korku filmi.fakat sona doğru düğümün çözülmeye başladığı zaman anlıyorsun ve soruyorsun ki ben bu salak filmi ne demeye seyrett5im?
Avatar
Ziyaretçi
Vasren 08 Haziran 2015, Pazartesi
Imdb Puani nini hakeden bir film, klasik korku filmlerinden farkli, Blimkurgu-Korku-Mitology turu bir film. Eski Kotu Tanrilar konusu ile Call of Cthulu ya atif yatiyor film. Kesinlikle izlemeye deger hareketli korku sevenlere.
Avatar
Ziyaretçi
Selen 21 Şubat 2016, Pazar
bence filmde olan seçimlerin kaderi etkilemesi harikaydı çok güzel bir filmdi tabi herkesin kendi fikri ama bence çok güzel bir filmdi hele hele sonlara doğru
Avatar
Ziyaretçi
Melissa 02 Ağustos 2016, Salı
Gerçekten çok güzeldi düşünmeden izleyin derim
Avatar
Ziyaretçi
Talha Alaca 29 Ağustos 2016, Pazartesi
Tam bir zaman kaybı. Tanrılara kurban verme mantığını çok mekanikleştirmişler saçma sapan bir film çıkmış ortaya. İnsanlar orda can çekişirken bir anda sahne değişiyor ve kutlama yapan bilimi adamlarını görüyorsunuz. Korku filmi dediğinizde bir ambiyans olur sürekli bölünmez.Yani en kötü korku filmi bile belirli bir ambiyansa sahipken bu film tam bir zaman kaybı. Bilginize.
Avatar
Ziyaretçi
Orhan 18 Eylül 2016, Pazar
bu filmi bana önerenin anasını avradını sikeyim
Avatar
Ziyaretçi
Ali 18 Kasım 2016, Cuma
çok güzel
Avatar
Ziyaretçi
Kötü 20 Haziran 2017, Salı
hiç korku filmine benzemiyo ben puanınmı 1 yaptım
  Benzer Filmler
720P
Ölüm Alfabesi – Ouija İzle,Türkçe Dublaj,720p HD,Tek Parça
Ölüm Alfabesi – Ouija İzle,Türkçe Dublaj,720p HD,Tek Parça
Film adını; ‘cadı tahtası’ şekilde da bilinen, bedensiz varlıklarla yazışma elde eden doğa ötesi bir gereç olan Ouija’dan alıyor. Dolayısıyla film, Oui...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 69125
  •   0
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb4.4
Dublaj
720P
Şeker Adamın Laneti Full İzle Türkçe Dublaj HD Tek Parça Candyman
Şeker Adamın Laneti Full İzle Türkçe Dublaj HD Tek Parça Candyman
1992 yapımı korku film'in konusu;Öğrenci Helen Lyle Şeker Adam’la ilgili korkunç bir efsane duyar.Şeker Adam aynaya bakarak adını 5 kere tekrarladığın takdirde ortaya &cce...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 40446
  •   0
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb6.5
Dublaj
720P
Korku Hikayeleri İzle Türkçe Dublaj Tek Parça Full HD Horror Stories
Korku Hikayeleri İzle Türkçe Dublaj Tek Parça Full HD Horror Stories
2012 Güney Kore Yapımı korku Filmi'nin konusu; genç bir kadın bir psikopat tarafından kaçırılmıştır. Ölümle burun buruna gelen kadın adamdan kurtulmanın h...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 51666
  •   0
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb6.3
Dublaj
720P
Tortu Residue Full HD İzle - Türkçe Dublaj Tek Parça
Tortu Residue Full HD İzle - Türkçe Dublaj Tek Parça
2015 yapımlarında olan Tortu Residue filmi'nin yönetmenliğini Alex Garcia Lopez üstlenmiştir.Film'in başröl oyuncuları arasında Natalia Tena, Iwan Rheon, Jamie Draven gibi başarı...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 7072
  •   0
      0
  •   Vizyon : 2015
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb5.0
Dublaj