720P
Vahşi Irk İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD The Breed
Dublaj

Vahşi Irk İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD The Breed

Bir grup genç medeniyetten uzak bir adaya tatile giderler. Ama bilmedikleri bir sey vardir: Bu dogal güzellikteki adada köpek türü canlilar üstünde deney yapilan bir de laboratuar bulunmaktadir. Çok geçmeden adanin avlanmak ve öldürmek üzere yetistirilen, genetikleri degistirilmis bu canlilar tarafindan ele geçirildigini fark eden gençler kapana kisilmislardir. Bundan sonrasi kiran kirana bir hayatta kalma mücadelesidir.Hızlıseyret iyi seyirler diler...
Filmin Diğer Adı:The Breed
Filmin IMDB Puanı:5.1
Filmin Yapım Yılı:2006
Filmin Türü:Korku,Gerilim
Filmin Yönetmeni:Nicholas Mastandrea
Filmin Senaristi:Robert Conte, Peter Wortmann
Filmin Oyuncuları:Michelle Rodriguez, Oliver Hudson, Taryn Manning

 528587İZLENME

 0FAVORİ

 4.9İMDB

Detay
  Beğen
3
2
Vahşi Irk İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD The Breed 9.0 / 10 1787 kullanıcı oyu.
PUAN : 9.0
  Yorum Alanı 132 Yorum Yapılmış
Misafir
Captcha
Avatar
Ziyaretçi
kadir 24 Haziran 2012, Pazar
ilk 10 dk dan sonra kapattım çok yapmacık olmuş bu işi bilmior bizimkiler.
Avatar
Ziyaretçi
Krrrrrrrrrrr 30 Kasım 2012, Cuma
güzel izlemenizi tavsiye ederim
Avatar
Ziyaretçi
Sercio 06 Şubat 2013, Çarşamba
neresi güzel hiç izlemedinmi . gereksiz filime birde yazmışın seyredilir boyle saçma bir filim görmedim şiddetle izlememenizi tafsiye ederim
Avatar
Ziyaretçi
Ramil 10 Şubat 2013, Pazar
guzel filmdi
Avatar
Ziyaretçi
Muharrem 02 Mart 2013, Cumartesi
çok güzel bir film herkes izlesin ;)
Avatar
Ziyaretçi
Ismail 02 Mayıs 2013, Perşembe
guzl bir film gercekden accayip gerilim var
Avatar
Ziyaretçi
Qember 02 Mayıs 2013, Perşembe
cok guzel bi film olmus gercekden accayip gerildim
Avatar
Ziyaretçi
Harun Akdoğan 27 Mayıs 2013, Pazartesi
cook güzel flm ama korkulu kopekler alemi sankı...
Avatar
Ziyaretçi
Rabiaa 03 Haziran 2013, Pazartesi
bu 3.izleyişim bu film bi harika
Avatar
Ziyaretçi
Eray Uçar 05 Haziran 2013, Çarşamba
süper film ama vahşi ırk 2 de olsa güzel olacak sonu saçma bitiyor
Avatar
Ziyaretçi
Kız 07 Haziran 2013, Cuma
çok güzel
Avatar
Ziyaretçi
Mesa 08 Haziran 2013, Cumartesi
süper ve çok heycanlı
Avatar
Ziyaretçi
Okmı 19 Haziran 2013, Çarşamba
çok iyiiiiiiiiiiii
Avatar
Ziyaretçi
Melikerabia 30 Haziran 2013, Pazar
Süper bir filmm
Avatar
Ziyaretçi
Ahmet 09 Temmuz 2013, Salı
Çok guzellllllll
Avatar
Ziyaretçi
Kadir 13 Temmuz 2013, Cumartesi
çokkk kasıyorrr....
Avatar
Ziyaretçi
Ömer Sönmez 14 Temmuz 2013, Pazar
çokk güzel bir film.
Avatar
Ziyaretçi
Mustafa 02 Ağustos 2013, Cuma
süper film
Avatar
Ziyaretçi
Nuran 05 Ağustos 2013, Pazartesi
bu ne ya boyle filmmi olur sonu cok anlamsiz bitdi
Avatar
Ziyaretçi
Oğuzhan Tınaz 05 Ağustos 2013, Pazartesi
Film harikaydı ama gerçektende sonu çok kötü bitti
Avatar
Ziyaretçi
Yilmaz 10 Ağustos 2013, Cumartesi
Arkadaslar filme bakmadan yorum yaptiriyorlar
Avatar
Ziyaretçi
Samet 24 Ağustos 2013, Cumartesi
şu yandaki kız gibi güzel
Avatar
Ziyaretçi
Ahmet 25 Ağustos 2013, Pazar
güzel bi film
Avatar
Ziyaretçi
Ali 07 Eylül 2013, Cumartesi
cox gozel beyandim
Avatar
Ziyaretçi
Greyncer 24 Eylül 2013, Salı
Film çok güzel ama baya kasıyor
Avatar
Ziyaretçi
Tarık Baba 25 Eylül 2013, Çarşamba
film çok güzel harika
Avatar
Ziyaretçi
Selami Varan 12 Ekim 2013, Cumartesi
harıka
bır fılım izlemelısınız
Avatar
Ziyaretçi
Recep Kayan 17 Ekim 2013, Perşembe
çok güzel
Avatar
Ziyaretçi
Mustafa Eker 31 Ekim 2013, Perşembe
sonu nu bağlamamışlar heralde ikinci bolum düşünülüyo
Avatar
Ziyaretçi
Adsasd 31 Ekim 2013, Perşembe
süper lan
Avatar
Ziyaretçi
Oğuz Giray 22 Kasım 2013, Cuma
güzel film ama çok geç açılıyo bi çözüm bulunmalı bence
Avatar
Ziyaretçi
Kadir 25 Kasım 2013, Pazartesi
çok geç açılıyo
Avatar
Ziyaretçi
Emrah 08 Aralık 2013, Pazar
mükemmel beğendim filmi
Avatar
Ziyaretçi
Sahan 11 Aralık 2013, Çarşamba
Mukemel film
Avatar
Ziyaretçi
Eyvaz 13 Aralık 2013, Cuma
Super feimdi baxmaga deyer
Avatar
Ziyaretçi
Selim 14 Aralık 2013, Cumartesi
süper bir filimdi devamını getirmenizi isterim
Avatar
Ziyaretçi
Mazlum 15 Aralık 2013, Pazar
vahşiii ırk çokk güzelbi okadar sertir yani
Avatar
Ziyaretçi
Mine 18 Aralık 2013, Çarşamba
kesinlikle çok güzel bir filmdi belki çok korkunç değil ama gerilim süperdi :)
Avatar
Ziyaretçi
Alişan 19 Aralık 2013, Perşembe
cok güzel bir film
Avatar
Ziyaretçi
Batuhan Ayas 21 Aralık 2013, Cumartesi
süper bişi la bu
Avatar
Ziyaretçi
Fatihcan Karacan 02 Ocak 2014, Perşembe
Abi herşeyi anladım da, köpeklerin kuduz olduğunu anladıkların da ev içinde bir sürü kesici alet gördüm. Birini bile almadılar bence saçmalık ben böyle bir yerde kalsam kesinlikle savunacak bir sürü şey alırdım kendime sarışın kız kurt olup kurtlarla savaşsaydı muhteşem olurdu :D
Avatar
Ziyaretçi
Faruk 04 Ocak 2014, Cumartesi
Çok güzel.
Avatar
Ziyaretçi
Sema Nur 23 Ocak 2014, Perşembe
gercekten cok guzel bır fılm mukemmel :D
Avatar
Ziyaretçi
Selahattin 25 Ocak 2014, Cumartesi
Güzle filim de Güzel Filim işte :D Hakkını vermişiniz ama :D ;)
Avatar
Ziyaretçi
Baran 26 Ocak 2014, Pazar
guzel
ben bayıldım herkese tavsıye edrım ızleyın arkadaslar sahane bır fılım
Avatar
Ziyaretçi
Recep 28 Ocak 2014, Salı
sonu çok şaçma bence kopekler peşinden yüzmeliydi



Avatar
Ziyaretçi
Recep Atik 28 Ocak 2014, Salı
bence sonu çok şaçma kopeklerin geminin peşine yüzmeleri gerekirdi
Avatar
Ziyaretçi
Adem 03 Şubat 2014, Pazartesi
bence çok saçma çünkü hepsi köpek aşılayıp vahşileştirmişler ama yine de izlemenizi tavsiye ederim
Avatar
Ziyaretçi
Yasin 07 Şubat 2014, Cuma
arkadaslar bena kalırsa cok saçma çünkü köpekler daha hızlı yüzüyör insanlardan hemde film çok saçma olmuş ban katılanlar 2 yazsın
Avatar
Ziyaretçi
Aydın Emre 13 Şubat 2014, Perşembe
cok sacmalamıslar ya :)
Avatar
Ziyaretçi
Aydın 13 Şubat 2014, Perşembe
cok ta sacma film :)
Avatar
Ziyaretçi
Balcan 13 Şubat 2014, Perşembe
çok mükemmel kara adam hiç iyi oynayamadı
Avatar
Ziyaretçi
Hursit 22 Şubat 2014, Cumartesi
cok guzzel olmusl
Avatar
Ziyaretçi
Cem 23 Şubat 2014, Pazar
bence film on numara
Avatar
Ziyaretçi
Esma 27 Şubat 2014, Perşembe
ÇOK HARİKA BİR FİLM... ŞU SAÇMA DİYENLERE DE KIZIYORUM HERKSİN FİLM ZEVKİ AYRI .. HER FİLME SAÇMA YAZIYORLAR. BENDE YORUMLARA BAKIP TA ALDIRMAYIN..
Avatar
Ziyaretçi
Ibrahim Ekren 17 Mart 2014, Pazartesi
bu fiim gördüğüm en güzel filim sizede tafsiye ederim
Avatar
Ziyaretçi
Azize 30 Mart 2014, Pazar
güzelmişş :)
Avatar
Ziyaretçi
Büşra 31 Mart 2014, Pazartesi
Süper bir film daha önce izledim ve sıkılmadan tekrar tekrar izleyeceğim filmlerden biri, tavsiye ederim. bu arada her korku yada genelleme yapmayalımda her filmde saçmalık payıda vardır.
Avatar
Ziyaretçi
Vahsi 04 Nisan 2014, Cuma
İyi Film Çok Bgndmm
Avatar
Ziyaretçi
Zaz 08 Nisan 2014, Salı
eyi güzel daa ne istemm
Avatar
Ziyaretçi
Faruk 10 Nisan 2014, Perşembe
Tek Kelıme iLe SüPeR bir Çekim
Avatar
Ziyaretçi
Memet 15 Nisan 2014, Salı
iyi film böyle filmlker güzel
Avatar
Ziyaretçi
Fatih 16 Nisan 2014, Çarşamba
filmi izlemeden yorum yapıyorum çünkü birinci seriyi seyretim çok güzeldi elinize sağlık
Avatar
Ziyaretçi
Mehmet 27 Nisan 2014, Pazar
ikinci sınıf saçma filmleri entelektüel birikimi olmayan izleyicilere kakalayıp para kazanıyorlar.. korku filmlerinde en sık rastlanan bütün klişeler vardı. müzik ve ani ses efektleri olmasa korkutmayacak.. öyleyse neden seyrettim? aptallık bazen iyi geliyor :)
Avatar
Ziyaretçi
Ahmet 27 Nisan 2014, Pazar
filmin temposu hiç düşmüyor, bu açıdan son derece iyi. ama arabanın gide gide uçurumun kenarında durması ve buna benzer 5-6 tane abartılı klişe sahne olmasa film ticari film kulvarından çıkıp başyapıtlar arasına girebilirmiş.. final, seyircinin hayal gücüne bırakılmış; hepsi öldü mü yoksa ne yapıp edip yine bir başka klişe ile gençler kurtuldular mı? belki de gelecekte finali opsiyonel filmler çekilecek ve seyirci istediği finali seyrederek kalkacak ekran başından.(?)
Avatar
Ziyaretçi
Onur 07 Mayıs 2014, Çarşamba
Abicim çok süper bir filim ya izlemedim ama birin ci bölümü nü izledim
Avatar
Ziyaretçi
Tuğba 12 Mayıs 2014, Pazartesi
Abiciiim bu ne yaa yeminlen zaman gaybı :)
Avatar
Ziyaretçi
Goca Baş 13 Mayıs 2014, Salı
ÇOK GÜZEL Bİ FİLİM TAVSİYE ETMEM ÇÜNKÜ DEDEM YOK İZLERSENİZ LANETLENİN TANRI VE KUTSAL RUH ADINA TACIMI SALLIYORUM VE 3 DİLEK DİLİYORUM FİLİM ÇOK GÜZEL AMA KÖTÜ
Avatar
Ziyaretçi
Hanifikılınç 16 Mayıs 2014, Cuma
çok güzel ama ne kadar para gitti ?
Avatar
Ziyaretçi
Hanifi Kılınç 16 Mayıs 2014, Cuma
insanlara zarar werildimi ?
Avatar
Ziyaretçi
Gökhan 19 Mayıs 2014, Pazartesi
çok güzel ve çok heyecanlı
Avatar
Ziyaretçi
Eren Öztürk 31 Mayıs 2014, Cumartesi
ben beğendim :)
Avatar
Ziyaretçi
Ramazan 10 Haziran 2014, Salı
Çok Süper Bir flm harika çok beğendim ben çok macera heyecan var muhteşem bi film ve çok korkutucu :D köpekleri severim :D
Avatar
Ziyaretçi
Nur 15 Haziran 2014, Pazar
:)
çok güzel
Avatar
Ziyaretçi
Mehmet 19 Haziran 2014, Perşembe
Heç güzel bi film
Avatar
Ziyaretçi
Melda 24 Haziran 2014, Salı
izlicem :D
Avatar
Ziyaretçi
Sema 24 Haziran 2014, Salı
idare eder
Avatar
Ziyaretçi
Selahattin 09 Temmuz 2014, Çarşamba
On numara 5 Yıldız Tavsiye Ederim :D
Avatar
Ziyaretçi
Yaşar 14 Temmuz 2014, Pazartesi
film güzel ama çok donuyo :)
Avatar
Ziyaretçi
Gaffari 02 Ağustos 2014, Cumartesi
filim çok güzel herkesin seyretmesini tavsiye ederim dostlar
Avatar
Ziyaretçi
Özkan 12 Ağustos 2014, Salı
dehşet süper bi film herkese tavsiye ederim
Avatar
Ziyaretçi
Cevat 16 Ağustos 2014, Cumartesi
süper ve harika izlemeyenlere davsiye eterim
Avatar
Ziyaretçi
Görkem 02 Eylül 2014, Salı
bence gayet güzel bir filmdi.İzlemeyenlere tavsiye ederim...arkadaşımla beraber izledik ve çok hoşumuza gitti...
Avatar
Ziyaretçi
Emir 08 Eylül 2014, Pazartesi
gayet güzel bir filmdi.İzlemeyenlere tavsiye ederim...arkadaşımla beraber izledik ve çok hoşumuza gitti...
Avatar
Ziyaretçi
Sude 11 Eylül 2014, Perşembe
İZLİCEM ÇOK GÜZEL
Avatar
Ziyaretçi
Betül 26 Eylül 2014, Cuma
müthiş bi film ya
Avatar
Ziyaretçi
Mustafa Dkl 29 Eylül 2014, Pazartesi
vahşi ırk 2 çıktımı veya nereden izleyebilirim ??
Avatar
Ziyaretçi
Melisa 14 Ekim 2014, Salı
filim çok güzel annemle izledik
Avatar
Ziyaretçi
Mert 28 Ekim 2014, Salı
çok güzeldi mütüş bir filmdi
Avatar
Ziyaretçi
Muhsin 05 Kasım 2014, Çarşamba
abi film güzelde sonu çok kötü
Avatar
Ziyaretçi
Tamer 05 Kasım 2014, Çarşamba
Çok güzel tavsiye ederim
Avatar
Ziyaretçi
Samet 11 Kasım 2014, Salı
cok güzel
,
Avatar
Ziyaretçi
Mervegizem 27 Kasım 2014, Perşembe
bence güzel ;) :D
Avatar
Ziyaretçi
İhsan 30 Kasım 2014, Pazar
Guzel Film Hacı :D :D :D
Avatar
Ziyaretçi
Bekir 10 Aralık 2014, Çarşamba
yav çok güzel ama çok geç acılıyo yav
Avatar
Ziyaretçi
Adcad 11 Aralık 2014, Perşembe
COK GÜZEL
Avatar
Ziyaretçi
Kaan Masgar 23 Aralık 2014, Salı
çok güzel bir filmdi
Avatar
Ziyaretçi
Veli 26 Aralık 2014, Cuma
korkudulu güzel
Avatar
Ziyaretçi
Qedem 02 Ocak 2015, Cuma
gozel film
Avatar
Ziyaretçi
Hüseyin 24 Ocak 2015, Cumartesi
cook güzel nı fılm emgı gecen herkeze tsk
Avatar
Ziyaretçi
Mehmet 25 Ocak 2015, Pazar
cok güzel film bide korkulu
Avatar
Ziyaretçi
Ceren 27 Ocak 2015, Salı
harika bir film
Avatar
Ziyaretçi
Şevket 28 Ocak 2015, Çarşamba
çok anlamsız
Avatar
Ziyaretçi
Cihan 28 Ocak 2015, Çarşamba
Göz temasını Yitirme , yitirirsen Ölürsün . :) Harbi Güzel Film'miş ;)
Avatar
Ziyaretçi
Hacer 08 Şubat 2015, Pazar
süper di ya her izledgmde cok heycanlanıyorum
Avatar
Ziyaretçi
Eyup 10 Şubat 2015, Salı
mükemmel ötesi
Avatar
Ziyaretçi
Barış 12 Mart 2015, Perşembe
guzel bır fılm ızlemeyı herkese tavsıye edrim
Avatar
Ziyaretçi
Cevad 23 Mart 2015, Pazartesi
guzel bir filim
Avatar
Ziyaretçi
Cihan 01 Nisan 2015, Çarşamba
Emeği fgeçen herkese teşekkürler Harbi güzel olmus hele şu sahnesi , göz temasını yitirme yoksa ölürsün .. :)
Avatar
Ziyaretçi
Muhammed 17 Nisan 2015, Cuma
çok güzel bi film yapıyosunuz devamını isteriz ellinize salık
Avatar
Ziyaretçi
Hhhh 18 Nisan 2015, Cumartesi
guzel fıl ızleyın
Avatar
Ziyaretçi
Canset 01 Mayıs 2015, Cuma
-Adanın öbür tarafında ne olduğunu bilmiyoruz.
-o ADAMI BURAYA GETİEN ŞEY..
-biz de bu şans varken paraşütle inmiştir..korkarken koptum yaaa
Avatar
Ziyaretçi
Ayse 02 Mayıs 2015, Cumartesi
ay ne gerilimdi. bayıldım .süperdi sıfır kusur .saçmalık hiç yoktu teşekkürler
Avatar
Ziyaretçi
Metehann 17 Haziran 2015, Çarşamba
Çok Güzel Film İzleyin ama gerçektnde profesyonelce yönetilmiş film bu köpekler eğer Türkiyede olsaydı Türkiyede insan kalmazdı herhalde :))
Avatar
Ziyaretçi
Basan 08 Temmuz 2015, Çarşamba
çok güzel film izlemeyeni sikerim o kadar
Avatar
Ziyaretçi
Mert 14 Temmuz 2015, Salı
çokk güzell
Avatar
Ziyaretçi
Baran 20 Temmuz 2015, Pazartesi
begendıgım bır fılm cok guzel bu ılk ızlemem degıl ama hala ızlemek ıstıyorum
Avatar
Ziyaretçi
Ismail 23 Temmuz 2015, Perşembe
çok güzel çok keyif aldım
Avatar
Ziyaretçi
Metehan 09 Ekim 2015, Cuma
Muhteşem bir flim
Avatar
Ziyaretçi
Kamıl 24 Ekim 2015, Cumartesi
cok guzeldir
Avatar
Ziyaretçi
Kadir 05 Aralık 2015, Cumartesi
esmer olan kız tonettonun sevgilisi deilmi?
Avatar
Ziyaretçi
Ömer 18 Aralık 2015, Cuma
güzel filim izlemeye değer gerçek gibi abartısız
Avatar
Ziyaretçi
Tayyib 25 Aralık 2015, Cuma
tiplere bak çay demle ha ha ha
Avatar
Ziyaretçi
Merve 17 Ocak 2016, Pazar
güzel ama piskoleji sini bozuyo insanın gidin bence eglenceli filmler izleyin
Avatar
Ziyaretçi
Ömr 19 Şubat 2016, Cuma
ok urkutuu
Avatar
Ziyaretçi
Berat 21 Şubat 2016, Pazar
cok guzel
Avatar
Ziyaretçi
Korku 13 Mart 2016, Pazar
çok güzel bir film ama sonuna çok gıcık oldum
Avatar
Ziyaretçi
Cengiz 10 Mayıs 2016, Salı
bi tane daha buna benzer film yapın yada devamından başlasın yeni film...
Avatar
Ziyaretçi
Baran 21 Haziran 2016, Salı
guzek
asdamam asdasdasdasdsa
Avatar
Ziyaretçi
Abdulrezahh 12 Kasım 2016, Cumartesi
çoo kıss kısss çoo evriha evriha
Avatar
Ziyaretçi
Rüzgar 14 Şubat 2017, Salı
güzel filim izlemeye değer gerçek gibi abartısız buna benzer film yapın yada devamından başlasın
Avatar
Ziyaretçi
Ali 17 Nisan 2017, Pazartesi
Senelerdir bu filmin 2. serisini beklıyorum izlemeyenler kesınlıkle ızlesın
  Benzer Filmler
720P
Yaşam Savaşı Uzay Vampirleri Full İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD Film
Yaşam Savaşı Uzay Vampirleri Full İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD Film
Halley” kuyruklu yıldızı dünyaya yaklaşırken bir uzay gemisi, bu kuyruklu yıldızı önceden incelemek üzere görevlendirilir. Kuyruklu yıldızı inceleyen ekip, me...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 35333
  •   0
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb6.0
Dublaj
720P
Kuyu İzle - FULL 2016
Kuyu İzle - FULL 2016
Babasını genç yaşta kaybeden Ömer, annesi Melahat ile birlikte başbaşa kalmıştır.Sarıhacılar köyünde yaşayan aile,annenin dikiş işleriyle hayatın&...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 24462
  •   1
      0
  •   Vizyon : 2016
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb0.0
Fragman
720P
Dark Was the Night Türkçe Altyazı İzle,HD Full,Tek Parça
Dark Was the Night Türkçe Altyazı İzle,HD Full,Tek Parça
Küçük bir kasabada kurulan alışveriş merkezi istemeden bir şeytani gücü serbest bırakır.O andan itibaren gizemli olaylar yaşanmaya başlar.Yönetmenliğini Jack Hal...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 3434
  •   0
      0
  •   Vizyon : 2014
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb5.7
Altyazı
720P
Çernobil'in Sırları İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD Full Chernobyl Diaries
Çernobil'in Sırları İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD Full Chernobyl Diaries
Paranormal Activity serisinin senarist ve yapımcısı Oren Peli imzalı korku filmi;Bir grup genç turist olarak bir bölgeye giderler ,fakat gitmek istedikleri kasabaya gitmemeleri konusunda uyarılmalar...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 89241
  •   1
      1
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb5.1
Dublaj