720P
Karanlıktan Korkma Full İzle - HD Film
Dublaj

Karanlıktan Korkma Full İzle - HD Film

14 yaşında sessiz ve kendi dünyasında bir genç kız olan Sally, babası ve onun kız arkadaşı Kim ile birlikte 19. yüzyıldan kalma eski bir eve taşınır. Bir süre sonra evde yolunda gitmeyen birşeyler sezinler. Merdiven altında kötülük saçan bir takım yaratıklar vardır, daha da kötüsü bu uğursuz varlıklar genç kızın ruhunun kendilerine ait olduğunu düşünmektedir.

 122075İZLENME

 0FAVORİ

 5.6İMDB

Detay
  Beğen
0
0
Karanlıktan Korkma Full İzle - HD Film 9.0 / 10 482 kullanıcı oyu.
PUAN : 9.0
  Yorum Alanı 56 Yorum Yapılmış
Misafir
Captcha
Avatar
Ziyaretçi
misafir 30 Mart 2012, Cuma
çok güzel bir filim izleyin
Avatar
Ziyaretçi
pcci 14 Nisan 2012, Cumartesi
teşekkürler sayenizde izliyoruz
Avatar
Ziyaretçi
jbesma 20 Haziran 2012, Çarşamba
müthiş bi film.. her izlediğimde korka korka izliyorum... emeği geçenlere teşekkürler... :))
Avatar
Ziyaretçi
Seyhan 03 Şubat 2013, Pazar
cok korkuc abuuuuuuuuuuv
Avatar
Ziyaretçi
Mert 15 Şubat 2013, Cuma
çok güzel bi film bence kesin izleyin bazı yerlerde ağladım zaten :)
Avatar
Ziyaretçi
Azra Irem 13 Mart 2013, Çarşamba
süper bir flim herkezin izlemesini tavsiye ederim muhteşem :DD <3
Avatar
Ziyaretçi
Damla 14 Nisan 2013, Pazar
çok güzel bi film
Avatar
Ziyaretçi
Huseyin 19 Mayıs 2013, Pazar
film idare eder ne cok guzel nede kötu 4 ve 5 ci partlar bozuk
Avatar
Ziyaretçi
Bilinmeyen 25 Mayıs 2013, Cumartesi
arkadaşlar korkunçmu
Avatar
Ziyaretçi
Hacizade Muhammed 27 Mayıs 2013, Pazartesi
cooookkkkkk guuuuuuzzzzzzzzzeeeeeelllllllll
Avatar
Ziyaretçi
Dilek 13 Haziran 2013, Perşembe
çok güzwellll film
Avatar
Ziyaretçi
Yiğit 04 Temmuz 2013, Perşembe
selliiiii
Avatar
Ziyaretçi
Emel 31 Temmuz 2013, Çarşamba
harıka sally
Avatar
Ziyaretçi
Sema 30 Ağustos 2013, Cuma
CANAVARLARDAN HİÇ KORKMADIM ÇOK GÜZEL
Avatar
Ziyaretçi
Gaye 04 Eylül 2013, Çarşamba
harika bir sinema
Avatar
Ziyaretçi
Evo Nisa 16 Ekim 2013, Çarşamba
süper film
Avatar
Ziyaretçi
Bilinmeyen 16 Ekim 2013, Çarşamba
süper bayıldım izleyin
Avatar
Ziyaretçi
Muhammet Talha Karagöz 20 Ekim 2013, Pazar
o küçük yaratıklar iğrenç ve korkunç filmi cok sevdim korku filmlerine bayılırım ama onun yerinde olmak ietemem
Avatar
Ziyaretçi
Yaren 27 Ekim 2013, Pazar
çok güzel bir filmdi izlemeye değer. 2 kere izledim çok güzel...
Avatar
Ziyaretçi
Gencay 07 Kasım 2013, Perşembe
cGERÇEKTEN MÜTİŞ BİR FİLM KORKU FİLİMLERİNİ SEVERİM KÜÇÜK YARATIKLAR HARİKA
Avatar
Ziyaretçi
Sali 21 Kasım 2013, Perşembe
mütiş bir filim tam onkere izledim süper
Avatar
Ziyaretçi
Sali 21 Kasım 2013, Perşembe
çok güzel mütiş yaratıklar aynı bana benziyo
Avatar
Ziyaretçi
Muhammed 06 Aralık 2013, Cuma
komik :D iyi yinede be



Avatar
Ziyaretçi
Özge 22 Aralık 2013, Pazar
süper bi film küçük yaratıklar müthiş ve çok şirin
Avatar
Ziyaretçi
Salmi 14 Ocak 2014, Salı
guzzel film
Avatar
Ziyaretçi
Esin 24 Ocak 2014, Cuma
çok güzel bir flim
Avatar
Ziyaretçi
Rumeysa 16 Şubat 2014, Pazar
Ya başi birz nsyse ya
Avatar
Ziyaretçi
Derhan 26 Şubat 2014, Çarşamba
MükemmeL izlenmeLi !
Avatar
Ziyaretçi
Güzel 11 Mart 2014, Salı
sonu çok güzel :'( bizi bulacaklar evet evet kim gelirse gelsin kapıyı açarlar zamanımız çokkk
Avatar
Ziyaretçi
Asya 25 Mart 2014, Salı
korku film bu mu yani. bu filimde bebek bile korkmaz
Avatar
Ziyaretçi
Salih 09 Nisan 2014, Çarşamba
HArika bir film inşallah 2.si de çıkar
Avatar
Ziyaretçi
Ebru 18 Nisan 2014, Cuma
kim´e yazık oldu
Avatar
Ziyaretçi
Serkan 25 Mayıs 2014, Pazar
süper bir film lanet olsun :)
Avatar
Ziyaretçi
Sema 01 Temmuz 2014, Salı
sonuna kimi baxdim maraqlidi sizlerde baxin
Avatar
Ziyaretçi
Burcu 02 Ağustos 2014, Cumartesi
süper ama kim e yazık oldu
Avatar
Ziyaretçi
Ramazan Bakırkaya 14 Eylül 2014, Pazar
çok korktum aynı babama benziyolar :(
Avatar
Ziyaretçi
Lovely 04 Kasım 2014, Salı
super bısey
Avatar
Ziyaretçi
Agalarzade 04 Kasım 2014, Salı
Heyecan verici :)
Avatar
Ziyaretçi
Simge 05 Kasım 2014, Çarşamba
çok güzel bi filim yapanların ellerine sağlık ama o kim gitmeseydi daha iyi olurdu ben ce
Avatar
Ziyaretçi
Ben 21 Kasım 2014, Cuma
ben bu fili önceden izledim çok güzel
Avatar
Ziyaretçi
Taha 24 Kasım 2014, Pazartesi
hıc korkunç deyıl sıze bı vılım tavsıye edeyım semum ıyı ızleyın
Avatar
Ziyaretçi
Zehra 07 Aralık 2014, Pazar
Harika bir filim heyecan yapıcı
Avatar
Ziyaretçi
Gokhan 09 Aralık 2014, Salı
ben bunu izledim çok güzel bence ruhlar bolgesi ni ızleyın
Avatar
Ziyaretçi
Gulcan 12 Aralık 2014, Cuma
Çok güzel gizemli bir film
Avatar
Ziyaretçi
Aleyna 21 Ocak 2015, Çarşamba
korkunç bi film yaaa ama bi az gizemli küçük yaratıkları anlamadım ama
Avatar
Ziyaretçi
Hygvyhvb 28 Ocak 2015, Çarşamba
ama küçük yaratıklar
çok akıllı
Avatar
Ziyaretçi
Güzelmiş Korkunç :d 28 Ocak 2015, Çarşamba
fenna bir film izlemenizzi tercih ediyo iyi seyirler :D
Avatar
Ziyaretçi
Burçin 30 Ocak 2015, Cuma
harika bir filim izlediğimde çok beğendim interneten her gün izliyorum
Avatar
Ziyaretçi
Gamzw 06 Şubat 2015, Cuma
bnce bu fıl egzenyır yontmenıyle olduğu için gızel
Avatar
Ziyaretçi
Selin Toprak 04 Mart 2015, Çarşamba
Harika bir film 3. İzleyişim
.
Avatar
Ziyaretçi
Ultrababa 14 Kasım 2015, Cumartesi
olum en sonunda diyolarya onlar ne zaman gelcek olum ben gelsem hepsi bıt
Avatar
Ziyaretçi
Seyirci 24 Aralık 2015, Perşembe
ne sıkıldımarkadaş
Avatar
Ziyaretçi
??? 22 Ocak 2016, Cuma
film guzelmi kotumu arkadas yorumlardan bisiy anlasilmiyo
Avatar
Ziyaretçi
nur seda sdl 25 Mart 2016, Cuma
Bu daha ne ki daha korkunc olanlari var
Avatar
Ziyaretçi
Mehmet Kestop 04 Nisan 2016, Pazartesi
hiç korkunç değil
Avatar
Ziyaretçi
Elvin Aze 07 Şubat 2017, Salı
arkadashlar bu filme cocukken bakmistim korkmusgtum... ama gerchekten yalniz bi cocuk korkar bu filmden onu anladim.. yeminle bana cok komik geldi ) eski gunlerin hatirina yorumda emegi gechenlere kufr etmiyicem. vallahi bakmayin ) yok 10 11 yashinda bir cocugunuz varsa burakinda o baksin bari film bosha gitmesin )))
  Benzer Filmler
720P
Ölü – The Dead İzle,720p HD,Türkçe Dublaj,Tek Parça
Ölü – The Dead İzle,720p HD,Türkçe Dublaj,Tek Parça
Film 2010 yapımı olan bir korku filmidir,30 Ağustos 2010 tarihinde gösterime girmiştir.5.9/10 izleyici puanı alan filmin konusu;Yakın gelecekte, kişiler bir virüsün tesiriyle yaşayan ...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 75138
  •   0
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb5.9
Dublaj
720P
Kanıt Full İzle Tek Parça Türkçe Dublaj Evidence - Hızlıseyretizle.NeT
Kanıt Full İzle Tek Parça Türkçe Dublaj Evidence - Hızlıseyretizle.NeT
Film'de Burquez dedektiftir.Son almış olduğu olay çok korkunçturİnsanlar seyahat ettikleri otobüsün içerisinde katledilirler.Olay yeri incelenirken bir video kamera bulunur. Kamera arac&#...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 14125
  •   0
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb4.8
Dublaj
720P
Darr The Mall  izle
Darr The Mall izle
Asya'da yeni açılan bir alışveriş merkezinde işe başlayan güvenlik görevlisi doğaüstü bir gücün farkına varır.Ve bunla tek başına bir mücadel...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 4636
  •   0
      0
  •   Vizyon : 2014
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb5.0
Altyazı
720P
Ölüm Oyunu Full İzle 2017 HD
Ölüm Oyunu Full İzle 2017 HD
Lisede kötü şakalar yapan bir grup öğrencinin yaptığı son şaka faciayla sonuçlanır.Olayın üzerinden beş yıl geçtikten sonra maskeli bir katil şaka ya...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 3797
  •   0
      0
  •   Vizyon : 2017
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb3.8
Dublaj