Atilla Bir Kahraman Doğuyor İzle Türkçe Dublaj Tek Parça Full HD Attila The Hun

02 Ocak 2013 01:00
6.70

Film yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
reklamı geçmek için tıklayınız
Film hakkında yorum yapmak için tıklayınız
Puan
Atilla Bir Kahraman Doğuyor
Oy 4.4/5 ortalama ile 348 toplam oy

Atilla Bir Kahraman Doğuyor filmi hakkında bilgiler

Atilla Bir Kahraman Doğuyor3. Yüzyıl sonlarında Roma İmparatorluğu zayıflamış olmakla birlikte yine de Dünyadaki en güçlü devletlerden biridir. Tanrının Kırbacı olarak adlandırılacak büyük bir savaşçı o tarihte yeryüzünde doğar ve adı ATTİLA’dır. Büyük Roma İmparatorluğu’nun en acımasız ve en cesur düşmanı olacak bu hükümdar, kendi halkı için savaşacak ve devletini kurmak için Romalıları dize getirmeye çalışacaktır… Gerard Butler’ın başrolünde oynadığı ve Avrupa Hun Devletinin büyük hükümdarı Attila’nın imparatorluk öyküsünün anlatıldığı film, türü sevenler açısından izlenebilir bir içerik sunuyor.Hızlıseyret iyi seyirler diler.


Benzer Aksiyon Filmleri

Yorumlar
Ötüken
Ötüken
28 Ekim 2016 20:21:42
Atilla türkmü bilinmezmiş hadi ordan cahil macarmış beyinsiz macarlarda türktür ama hristiyanlığı benimsedikleri için milli benliklerinden kopmuşturlar ayrıca film hatalı zira batı roma yıkılacak ama burda yok ondan sonra papanın atilaya diz çöktüğü sahne yer almıyo hunlara türk değil diyen var bi siktir git hun türktür b,de kendini akıllı zannediyo herkezi eleştiriyo bide türk ırıkını eleştiriyo türk düşmanı kürt piç

Sinan.söylemez
Sinan.söylemez
13 Ocak 2016 23:17:50
gerçekten güzelbir filmdi ama sonuna üzüldüm atilla ölmeseydi keşke ama tarih keşkelerle deigşmez :D

Erhan
Erhan
16 Kasım 2015 12:31:21
ekran görünürlüğü kötü

Sabiha mehmed
Sabiha mehmed
10 Ağustos 2015 02:47:32
Bu filmin basi ve sonu bakmak istiyorsaniz ozaman filmin adi ATILLA ROMAYA KARSI izle yazin

Vusal Necefi
Vusal Necefi
05 Ağustos 2015 14:04:25
Eeeey dostlar siz tarixden anlamaznisiniz?onun adi Atilla deyil ATTILADIR bu bir.Eger Attila Macar olsaydi Roma Papasinin elini oper ve hurmet edib sayqi duyardi.ama Attila ne yapdi ?Papani kendine yalvartdi.Papa Attila onunde egildi.dogrumu?evet dogru.demek Attila TURK OGLU TURKDUR.HUNLAR parcalandi.sadece onlar bati hunlari olarak tanindi diger hunlar Ag Hunlar adiyla tanindi digeri Dogu Hunlari gibi tanindi ve Cine qarsi mucadele apardi.diger hunlar ise ilk defa Hunlarin turk oldugunu kanitladi.nasil dersiniz soyleyeyim.Diger Hunlar GOY TURK adini kabul etdi ve Hunlarin Turk oldugunu isbatladi ve MUHURU vurdu.Simdi Dogu Turkistanda Cinlerin zulm etdiyi Uyqurlar Dogu Hunlarinin evlatlaridirnAnlata bildimmi?- --------Azerbaycandan sayqilarla Vusal Necefi--------

Akın
Akın
06 Aralık 2014 06:40:01
Film eksik hatta film bile olmayabilir bu çok kötü. Yorumlarda türk adı geçmiyor denmiş hun diye ırk yoktur hun türkleri vardır yani karışıktır. atilla türk mü bilinmez ama son durum macar veya türk diye gidiyor.

Ahmet
Ahmet
27 Kasım 2014 03:16:41
bu filimi izledim bu 2.ci part filim eksik

Power
Power
18 Kasım 2014 21:56:54
len dana macaristan asyadamı?

Hamdi
Hamdi
21 Eylül 2014 09:40:28
ya bi dünya bilgisiz insan buraya toplanmış. birincisi film ya çok eski ya da bi dizi bölümlerinden alıp koymuşlar film diye.İkincisi hunlar türk değildir abim.Size bunları kim söylüyor? hunlara asya halkının birleşimidir de diyebiliriz.Sadece bizim yalancı tarih kitaplarımızda türk diye geçer.Aşırı milliyetçilik depolama denebilir.Ha,türkler hunların içinden geliyor deseniz anlarım.Çünkü hunlu diye bişey yoktur,hun diye bir ırk yoktur dediğim gibi içinde moğolda vardır bilmem macarıda bilmem çeçenide.Bunu bi öğrenin artık bi yabancıyla konuşurken rezil olmayın.Şayet yabancı adam bizim tarhimizi bizden iyi biliyor. Diğer diyeceğim şu ki bizi melek zannetmeyin.Boşuna bi sürü insan topluluğu bizlere barbar dememiş,asmışızda kesmişizde türlü işkencelerde yapmışız.Elin 3.yüzyılında medeniyet mi arıyonuz bide.Haa tabiki milletinizi seviceksiniz ve onunla onur duyacaksınız ama yalan ve yapma yoldan değil.Olduğu gibi kabul edeceksiniz.Sizdede suç yok bizim laleler tarih kitaplarında bizleri baya bi melek gibi anlatmışlar.Gerçi her millet kendi için bunu yapar.Objektif olun birazcık.Attilanın yaptıklarını bu filmmidir dizimidir onda iyi görmüyosunuz.Daha fazla kan var daha fazla asıp kesme.Ama atamız yani naparsın evlat gibi kabullencen

Levo
Levo
29 Haziran 2014 16:50:40
olmamış bence

1 2 3 Toplam 24 yorum bulunmaktadır.

Ocak Ayında Çok İzlenen Filmler
Çakallarla Dans 4
Çakallarla Dans 4 İzle HD Film
10 Ocak 2017
95962 kez izlendi
Troller
Troller İzle HD
01 Ocak 2017
83761 kez izlendi
Çin Seddi izle HD Film
Çin Seddi izle HD Film
20 Ocak 2017
74335 kez izlendi
En Çok İzlenen Filmler En Popüler Filmler
Marvel'in sevilen süper karakterlerinden Doctor Strange'nin hikayesi beyaz perdeye taşınıyor.Kariyerinde başarılı olan cerrah Stephen Strange'nin süperkahramana dönüşünün film 4 Kasım 2016 sinema severlerle buluşacak. Yönetmenliğini Scott Derrickson'ın yaptığı filmin başröllerinde Rachel McAdams, Benedict Cumberbatch, Tilda Swinton gibi başarılı oyuncular yer alıyor.
Küçük Jacob ipuçları sayesinde gizemli bir ada keşfeder.Bu adaya giderek Miss Peregrine's Home For Peculiar Children adında bir evin kalıntılarına rastlar.Evi dolaştıkça bulmuş olduğu şeylerin inanılmaz gücünü keşfeder ve onları kurtarmak ister. Yönetmenliğini Tim Burton'un yaptığı Miss Peregrine's Home for Peculiar Children'nin başröllerinde Samuel L. Jackson, Eva Green, Asa Butterfield gibi oyu
Mükemmel bir korku filmi yakında sinemalarda olacak. Gerilim, şaşkınlık, heyecan ve korkuyu bir arada yaşayacağınız Nefesini Tut sinema filmi ile hop oturup, hop kalacaksınız. Basit bir hırsızlık planının, umulmadık bir şekilde, ne kadar korkunç bir hal alacağına tanık olacaksınız.Oyuncularla beraber, sizde nefesinizi tutmaya hazır mısınız? O zaman, 26 Ağustos 2016’da olan bütün planlarınızı iptal
Son yılların en iyi aksiyon filmi geliyor. İçinde fantastik öğeleri de barındıran film 2016’da en çok beklenen filmler arasında şimdiden yerini aldı. İntihar timi izle ile izleyebileceğiniz film, oyuncu kadrosu ile de dikkat çekiyor. Sadece bu kadro bile filmi izlenmeye değer kılıyor. En az 20 ünlü oyuncunun rol aldığı filmin her sahnesi nefes kesiyor. DC Comics’in içerisinde oldukça fazla zararlı
Başröllerinde Tom Cruise, Cobie Smulders, Danika Yarosh'un oynadığı filmin yönetmenliğini Edward Zwick yapmaktadir.Hikayesinin Lee Child,Marshall Herskovitz ikilisine ait olan film Lee Child'ın Never Go Back kitabından uyarlanarak beyaz perdeye aktarılmıştır.Filmin vizyon tarihi 21 Ekim 2016
En son 4 sene once beyaz perdede yer alan film Karanlıklar Ülkesi'nin yeni filmi Underworld Next Generation 21 Ekim 2016 tarihinde yeniden sizlerle buluşmaya hazırlanıyor. Yönetmenliğini Anna Foerster'ın yaptığı filmin hikayesi Cory Goodman ve Kevin Grevioux'a ait olup,başröllerinde Theo James, Kate Beckinsale, Charles Dance gibi isimler yer almaktadır.